"Förlåt för dålig uppdatering inlägg"

Fridas inlägg | 2011-06-08 | 23:52:34 Kommentera här! » 2 st

Vi har inte uppdaterat på två dagar! Herregud... min lilla ursäkt är väl att jag har varit sjuk  och bara legat i sängen helt förlamad och varför dom andra två inte har uppdaterat har jag faktiskt ingen aning om, haha. Men jag är i alla fall tillbaka och uppdateringen blir på topp igen! Imorgon blir det en hel dag i stallet för jag ska ju praktisera där vilket Felicia också ska göra. Det blir från 08:30 till 16:00 och vi kommer ju inte kunna uppdatera under den tiden. Men eftersom jag inte vågar riskera att vi tappar läsare ska jag nog hinna med att göra några tidsinställda. Sen när jag har kommit hem från stallet får ni såklart bilder och sådant för kameran hänger ju med som vanligt. Ja, nu vet ni hur läget ligger till!

Kommentarer
Skrivet av: Agnes - Hästskötare i England

Vi har saknat er tjejer!

2011-06-09 @ 00:37:06
Länk: http://nikonian.blogg.se/
Skrivet av: Agnes - Hästskötare i England

Vi har saknat er tjejer!

2011-06-09 @ 00:37:07
Länk: http://nikonian.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: