Home sweet home!

Fridas inlägg | 2011-06-06 | 15:26:59 Kommentera här! » 0 st

Ja nu är jag hemma efter 5 dagar på Koster. Samtidigt som jag skulle göra vad som helst för att få stanna kvar där är det ändå skönt att vara hemma i kära Göteborg. Nu ska jag börja med att packa upp, städa rummet, duscha och sedan bär det nog av till stallet om jag orkar. Jag har ju åkt på världens förkylning sen jag bada på Koster. Ont i huvudet, snuvig och bara allmänt seg. Men jag måste bli frisk! Det är ju faktiskt hoppning imorgon och jag tänker inte missa den. Som sagt, skönt att vara hemma och nu ska jag ta igen med inlägg här på bloggen! Två inlägg sen jag åkte? Inte bra..
Jaja har inte tid att skriva nu för måste bli klar inför stallet, om jag nu åker.. Usch vad jag har saknat Rakel och Ninja! Jag visste att jag skulle sakna dom men inte såhär mycket, haha!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: