Önskeinlägg: Bilder på mig & Pitou del 2

| 2011-06-05 | 20:14:43 Kommentera här! » 2 st


Här kommer andra och sista delen med bilder på mig och Pitou. Det är ju rätt många bilder på oss men ändå inte i närheten av alla som jag har, så kanske borde rensa bland dom snart... Dom här bilderna är lite nyare än dom från del 1, dom flesta är bara några veckor gamla. Så det har alltså blivit vääldigt många bilder på mig och Pitou det senaste nu när jag ridit henne 7 veckor i rad!
Men som sagt fortsätt önska inlägg. :)


Kommentarer
Skrivet av: Elin

Fina bilder! :D

2011-06-06 @ 11:54:37
Skrivet av: fredrika

Vad fina ni är!

du har verkligen sjukt bra hand med hästar,har kollat lite på dina youtube klipp och du är verkligen lugn och harmonisk i din ridning. Som tex på det när Pitou vägrar, då klappar du henne och bara tara det lugnt! det vinner man mest på i längden.

Det syns även att ni har kommit varandra närmare, hon verkar mycket gladare nu när du rider henne. Hoppas du får bli skötare på henne snart för det tycker jag verkligen att du skulle passa som!:)

2011-06-06 @ 14:51:27
Länk: http://fredrikaasplund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: