Uteritt med Vivaldi, sista ridlektionen

Fannys inlägg | 2011-06-11 | 00:14:53 Kommentera här! » 1 st



Sista ridlektionen för vårterminen idag för min del! Det är ridning för dom andra nästa vecka också, men eftersom jag somsagt slutar 9an (nästa fredag) så ska vi ha en avslutninsfest hela eftermiddagen + kvällen så då hinner jag tyvärr inte.

Jag fick iallafall Hembys Vivaldi idag, han är rätt så ny (kom samtidigt som Ninja), så jag har aldrig ridit honom förut. Men han var jätteduktig, hoppas jag får honom fler gånger under höstterminen sen! ;D
Vi red ut nästan hela lektionen, och sen galopperade vi inne i paddocken. Jag är glad för att det gick så bra idag, perfekt avslutning.
Bilder får ni imorgon, Felicia filmade och fotade!
Och ni får gärna kommentera lite mer nu när vi börjar komma igång lite med uppdateringen igen :)


Kommentarer
Skrivet av: malin

hej! jätte fin blogg!

Hade Vivaldi när han var jätte liten, men av lika skäl så skickade vi tillbaka honom och sedan dess har jag knappt sett honom, vart står han nu? :)

Kram!

2011-07-14 @ 14:50:44
Länk: http://maalinsvenson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: