Har helt glömt bort..

Fridas inlägg | 2011-06-06 | 18:10:00 Kommentera här! » 0 st

.. att visa vad jag vann från denna tävlingen så tänkte visa det nu!
Det första jag vann var ett rosa pannband! Och ni vet ju hur jag är, Frida♥rosa! Jag ju redan ett rosa pannband men detta har större "diamanter" så det blir nog bättre. Dock är lädret brunt och både Rakel och Ninja har svarta träns men lädret är väldigt mörkt så jag tror faktiskt inte att man ser det.

Och så vann jag ett sadelöverdrag! Blev verkligen jätte glad när jag fick veta att jag vann det! För jag har ju faktiskt tänkt att köpa ett överdrag väldigt länge men jag har alltid tänkt "Ingen ide att slänga ut pengar på något jag bara använder när jag ska tävla" men nu fick jag det helt gratis. Anledningen till att jag har velat ha ett är att dagen innan en tävling putsar jag alltid utrustningen jätte noga och dagen efter är det alltid lite smutsigt. Men med ett sadelöverdrag blir det inte det.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: