Privatlektion

Fridas inlägg | 2011-06-05 | 10:52:03 Kommentera här! » 1 st

Som ni redan vet så ska Felicia vara med på privatlektion och det ska även jag! Med vem? Jo jag har ju funderat länge på det och jag bestämde mig för att det fick bli Ninja! Rakel har jag ju för det första haft på en privatlektion när jag var jätte liten och för det andra så blev hon rädd för allting och då menar jag verkligen allting. Dörrar, människor, hästar, ljud.. Och eftersom jag inte har någon större lust att ramla av när man  bara har 30 min på sig så tog jag Ninja. Ska i alla fall bli så himla kul! Det blir ju första privatlektionen med Ninja men det är andra för mig. Den 20 juni, TAGGA!



Jag och Ninja ♥


Kommentarer
Skrivet av: Evelina jonasson

För ridlärare eller privatritt ? ^^ vem ska felicia ha? pitou eller? hehe :p

2011-06-05 @ 11:09:10
Länk: http://ryttareve.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: