Vad tycker ni om våran blogg?

Fridas inlägg | 2011-06-11 | 08:00:00 Kommentera här! » 3 st

Vill faktiskt veta vad ni egentligen tycker om våran blogg! Dåligt, bra, ointressant, rolig? Skriv vad just du tycker och gärna varför du tycker så också. Vet att det är många bloggar som jag sådana här inlägg "Skriv vad ni tycker om våran blogg!" men jag vill verkligen veta. Vi får snälla kommentarer och folk som skriver att dom verkligen älskar våran blogg medan vissa kanske inte riktigt håller med. Vi måste ju veta vad ni tycker för att veta vad ni vill ha mer av och vad ni inte gillar :)
VS
Kan ni ta er kanske max 1 minut av era liv till att skriva vad ni tycker om våran blogg? Snälla?

Kommentarer
Skrivet av: emma , viktoria

sa bara sanningen .. ni uppdaterar nästan aldrig.. tycker eran blogg har blicit ointressant , men har en fin deisgn/ header..

så här är blogg barnchen ..

2011-06-11 @ 11:36:38
Länk: http://whising.blogg.se/
Skrivet av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna så lovar jag att kommentera tillbaka :) Och få chansen att bli veckans/dagens blogg:) reglerna är enkla :) Skriv bara " jag är med"



Ha en underbar dag:)

2011-06-11 @ 21:32:46
Länk: http://soffiia.myshowroom.se
Skrivet av: Anonym

Eran blogg äger!

2011-06-11 @ 21:49:42

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (publiceras inte)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar: